יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

קאפקייקס עוגיפלצת





יש משהוא שלא אוהב את עוגיפלצת?
כבר המון זמן שאני מתה להכין את הקאפקייקס הללו... ראיתי אותם במספר בלוגים שונים בחו"ל ונדלקתי עליהם מהרגע הראשון!

ממש לא מסובך להכין אותם והתוצאה הסופית כל כך יפה ומשמחת...
אני בטוחה שילדים רבים ישמחו לאכול אותם וגם לא מעט מבוגרים עם חיבה לעוגיפלצת!

הקאפקייקס הללו הוכנו לכבוד יום הולדתו ה-31 של חברנו היקר עמית ואני חייבת לציין שהוא מאוד התלהב מהתוצאה הסופית (וגם אשתו היקרה שרית)

הכנתי קאפקייקס וניל (לחצו לקישור למתכון) ולאחר הקירור התחלתי בקישוט.



מרכיבים לקישוט:
150 גרם חמאה רכה
300 גרם אבקת סוכר
צבע מאכל כחול-ניתן להשתמש כמובן בצבע מאכל טבעי (לחצו לקישור)
עוגיות שוקולד צ'יפס מיני (אפשר להכין, יותר קל לקנות)
סוכריות M&M חומות
מטבעות שוקולד לבן
בלוגרים רבים בחו"ל שהכינו את המתכון השתשו בקוקוס צבוע בשביל שעוגיפלצת יקבל מראה מחוספס-מפאת סלידתי לקוקוס ויתרתי על התוספת הזו.













אופן ההכנה:
-בזמן שהקאפקייקס מצטננים מתחילים בהכנת הציפוי
-מקציפים במיקסר 150 גרם חמאה רכה ו-300 גרם אבקת סוכר עד שמתקבל קרם יציב וסמיך
-מוסיפים מספר טיפות של צבע מאכל כחול. (השתמשתי בצבע מרוכז וחזק ולכן מספר טיפות מועט הספיק) השארתי בצד 2 כפות של קרם לבן שישמשו אותי לאחר מכן לצורך הדבקת האישונים
מכניסים את הקרם לשקית זילוף עם פיה משוננת
-חותכים חתך באמצע הקאפקייקס ומכניסים פנימה את העוגייה, מזלפים מסביב את הקרם

באמצעות הקרם הלבן ששמרנו, מדביקים את סוכריות ה-M&M לשוקולד הלבן-כמובן שרצוי שהאישונים לא יהיו סימטרים כמו עוגיפלצת המקורי....
-מניחים את העיניים בעדינות(השוקולד הלבן) על החלק הקדמי של הקאפקייקס
-שומרים בקירור
-טורפים, עם המון רעש ותוך פיזור פירורים לכל עבר!






אני כבר מוכן-מה איתך?



אני המקור!!!


 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה