יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

קאפקייקס ביתיים (בצורת בית)

הוזמנו לחנוכת בית של חברינו היקרים ליאור ונועה.
ניסיתי לחשוב על קינוח מגניב שאוכל להביא שקשור למעבר לדירה החדשה אך לצערי לא הצלחתי לקשר את הקינוח לנושא... (עוגת גבינה פירורים בצורת בית?)
לאחר תהיות ומחשבות נוספות החלטתי להכין קאפקייקס בצורת בית, תוך כדי זמזום השיר של דתיה בן דור "ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת" (אין לי מושג איך השיר נדבק אלי?!? ) והחלטתי שבקאפקייקס שלי יהיה בית ועץ, המרתי את הגשר בשביל סוכריות וויתרתי על הכביש לטובת הבריכה. (מי רוצה בכלל לצאת מהבית כשיש לו בריכה... :)  )

הכנתי קאפקייקס וניל (לחצו לקישור למתכון) ולאחר הקירור התחלתי בקישוט.


מרכיבים לקישוט:
150 גרם חמאה רכה
300 גרם אבקת סוכר
צבע מאכל ירוק-אני השתמשתי בטבעי (בשביל הדשא)
צבע מאכל כחול וורוד-לא חובה (בשביל הבריכה והפרחים)
סוכריות על מקל  (בשביל העצים)
מרשמלו לבנים וורודים-בשביל הבית עצמו
שוקולד טובלרון-בשביל הגג
סוכריות קטנות-לחלונות ולשביל המוביל לבית
וופלים צרים-לדלתות

אופן ההכנה:
-מקציפים במיקסר עם וו גיטרה 150 גרם חמאה רכה ו-300 גרם אבקת סוכר עד שמתקבל קרם יציב וסמיך
-מוסיפים מספר טיפות של צבע מאכל ירוק טבעי ,השארתי בצד כמות קטנה של קרם לבן שישמשו אותי לאחר מכן לצורך הדבקת החלונות והדלתות וקישוט הברכה והפרחים
-מכניסים את הקרם לשקית זילוף עם פיה מיוחדת שנקראית דשא-Grass-Hair -ממש לא חובה להשתמש בפיה הזו
-מזלפים קרם מסביב לכל קאפקייקס ומניחים מרשמלו. באמצעות הקרם הלבן ששמרנו, מדביקים את שוקולד הטובלרון למרשמלו ואת חלונות הסוכריות ודלת הוופל
-לאחר שהבית עצמו מוכן-אפשר להתחיל לקשט, אני הכנתי שביל מסוכריות, הוספתי סוכריה על מקל שהפכה לעץ, הכנתי בריכה-צבעתי חלק מהקרם הלבן שנותר בטיפת צבע מאכל כחול וזילפתי על הקאפקייק והכנתי וילונות ושביל שמוביל לבריכה בעזרת צבע מאכל סגול-ורוד וגם פה השתמשתי בקרם הלבן שנותר לי


לפני ואחרי האפייה







 






-ולאחר שסיימנו לקשט את כולם קבלנו שכונת בתי קאפקייקס....

מבט לאחור של השכונה שלנו...

-




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה