יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

נעים להכיר


 
 

שלום לכולם,

קוראים לי נתנאלה, בת 30 (עוד חודש) נשואה לארז ואמא של יעלי המקסימה.

אני נהנית מאוד לאפות ומרגישה שעבורי אפייה היא תרפיה לנשמה!

מאז שאני זוכרת את עצמי אני מאוד אוהבת להכין (ולאכול) עוגות,עוגיות ומתוקים.

אני זוכרת כילדה איך בכל יום חמישי אחותי הגדולה והאהובה מיכל ואני רבות על מי תלקק ראשונה את שאריות הבלילה\קרם שנותרו בקערת המיקסר של אמא שלי.

ברגע שעברתי לדירה משלי (לפני 5.5 שנים) החלטתי שהגיע הזמן  להתחיל ולהתנסות באפייה בעצמי.

קניתי לי את הקיצ'נאייד המהמם הכתום שלי ויצאנו לדרך יחדיו!

אני מאוד אוהבת לאפות למשפחתי ולחברים, להתנסות במתכונים חדשים וישנים, לקחת רעיונות ומתכונים מקונדיטורים, ספרים ובלוגרים (ולתת להם את הקרדיט כמובן), לאפות עוגות יום הולדת לאחייני האהובים (וב"ה בקרוב גם לביתי יעלי) ובעיקר לשמח את הסביבה שלי עם הפתעות מתוקות.

התחלתי לכתוב בלוג אפייה בתפוז לפני 3 שנים, לצערי באופן לא רציף ועם המון הפסקות באמצע (במצטבר יותר משנה) והחלטתי שהגיע הזמן לעבור לבלוג חדש (יפה יותר) ולהמשיך (ובאיזשהו מקום גם להתחיל) מכאן!

בבלוג הזה אשתף אתכם בנסיונות האפייה (ולפעמים גם הבישול) השונים שלי ואתן לכם טיפים אישיים והמלצות שחוויתי במהלך ההתנסויות.

אשמח שתצטרפו אלי וכמובן גם לשמוע מכם הערות\הגיגים\המלצות ובמיוחד שתשתפו אותי במידה וניסיתם מתכונים מהבלוג.


netanellaz@gmail.com






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה