יום רביעי, 14 באוגוסט 2013

בראוניז M&M

 
בראוניז משמחים, צבעוניים וטעימים-הכנתי אותם שנה שעברה לעבודתי לכבוד המומולדת שלי (29)!
את הבראוניז אפיתי בטוסטר אובן (בעקבות מותו בטרם עת של התנור שלי) והן עדיין יצאו מוצלחים ונימוחים!

כמובן שכדאי לאפות אותן בתנור-למי שיש!

המתכון מבוסס על מתכונה של קרין גורן מהספר (האהוב עלי מאוד) ששת העוזר שלך במטבח ותודה
רבה לאורית היקרה שהכינה אותו ביחד איתי (או יותר נכון אני הכנתי אותו ביחד איתה)!!! 

מרכיבים-(לתבנית 32*22)
200 גרם שוקולד מריר
200 גרם חמאה
4 ביצים
240 גרם (כוס ורבע פחות כף) סוכר
2 כפות תמצית וניל (אני אוהבת המון וניל-אפשר להסתפק גם בכפית)
180 גרם (כוס ורבע) קמח מנופה
1/2 כפית מלח
חבילת סוכריות M&M
6-7 חבילות מיני סוכריות M&M-לא חובה (אם לא מוצאים אפשר להוסיף עוד חבילה רגילה)

אופן ההכנה-
-ממיסים במיקרוגל (דקה, דקה וחצי) שוקולד וחמאה יחד-שימו לב לעצור את המיקרוגל כל חצי דקה בשביל שהחמאה לא תתפוצץ....
-טורפים פנימה סוכר ותמצית וניל
-מוסיפים את הביצים (ביצה אחר ביצה) וטורפים עד שמתקבלת תערובת אחידה
-מוסיפים את הקמח והמלח ומערבבים באמצעות מרית (ולא מטרפה) עד שהקמח נבלע לחלוטין ומתקבלת תערובת אחידה וחלקה...
-מוסיפים את חבילת סוכריות ה-M&M הגדולה ומערבבים עוד קצת
-יוצקים את הבלילה לתבנית מרופדת בנייר אפייה ומשומנת בספריי שמן
-מוסיפים עוד סוכריות M&M קטנות (בשביל שחלילה לא יחסר)
-אופים 25-30 דקות בתנור-(אני אפיתי בטוסטר אובן 25 דקות) על 170-180 מעלות עד שהשוליים של העוגה יציבים
-מצננים בטמפרטורת החדר ולאחר מכן במקרר לפחות שעתיים וחותכים לריבועים, שומרים בקירור










-תקריב...
 
ולפני סיום בפינתנו המשמחת והמרגשת-(לפחות אותי)

גם אנחנו ניסינו מתכונים מהבלוג!!!

רציתי לשתף אתכם בעוגה היפה שהכינה רונית כהן על בסיס המתכון שלי של עוגת גבינה עם עוגיות לוטוס.
יצא לה פשוט מקסים... כל הכבוד!



גם אנה אזימוב המקסימה הכינה 2 מתכונים מהבלוג שלי למסיבת רווקות של חברה-בראוניז עם קרם שוקולד-על בסיס המתכון של 
בראוניז עם חמאת בוטנים ושוקולד צ`יפס)  וקאפקייקס וניל במילוי גנאש שוקולד וציפוי קרם וניל-על בסיס מתכון הקאפקייקס וניל במילוי גנאש שוקולד וציפוי קרם פטל פשוט מעולה!!! 





כל הכבוד לשתיכן!!! 


אתם מוזמנים לשתף אותי ולשלוח אלי תמונות במידה וניסיתם מתכונים מהבלוג-זה מאוד מרגש ומשמח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה